sexta-feira, 2 de junho de 2017

"D'Mënscherechter vun Zäit" (...) 320 De Moment ass eng kleng Gréisst an Zäit limitéiert, mä ass dëse Begrëff vun "Zäit Direktnoriichten" predominant. Fir et ass ee Moment, datt zu Liewen an hir "spezifesch Design" op eng Säit Qualifikatiounen ass. Wollt den Trainer awer no verluer och irreversibly am "entscheet Zäit", déi vun fatale unpredictability vum Liewen charakteriséiert (...). Betraff dëser opkomm Virgab, ass et wichteg, datt no der all Zäit eng gewëssen Zäit aus Moment ze Moment war, ass et, datt Zäit ginn déi als earthly Residenz Zäit Iwwersetzer, iwwerdeems kierperlech Existenz vun "een" an dësem aktuell global Plaz. Dëst Fatalitéit Liewensstandard wéi nëmmen eng "Liewen Rumeuren", datt bis Mënschheet geschitt, lieft hie vun deem Material Konditioun bewosst dass esou ugewannt gëtt fir se am Kierper Material, perishable gebaut ass. Jo, Liewen ass Imperativ datt Mënschheet aus Generatioun ass vun dëser Tatsaach zu Generatioun, kritt seng civilizational virun hannert et dass Konditiounen am Allgemengen déi mécht et submissive an Onglécklech eent predestination zu Zäit lieft de Moment "Material Liewen" inculcated . Iwwerdeems kierperlech Material Existenz Material net Ofhängegkeet ass dass Mënschheet soumat dëst Essenz an dat gëtt de Fëllement vun sengem eegenen direkt Ausriichtung Existenz Mënschheet. De Mann a Fra Existenz vun der Essenz vun Natur affirméiert, wéi esou vertrueden, ob Mann oder Fra, souwuel vun hinnen engagéiert an engem eenzegen "Ofdréck", wat hinnen Kierper, an d'Liewen erméiglecht, dass mat Fonctiounen X Egal an Y. awer gläich am "conceptional Moses", mee verschidden, eenzegaarteg an indivisibel. De grandeur vun dësem Mënsch Arten genannt individuell, Mann oder Fra, natierlech, am Moment am selwechten global Raum Beweegung wou mir liewen. Mä duerch weider Zäit Opsaug- dëser "Timeline", als "nee dauerhafter Kreditkaart" markéiert, déi zu "een" ginn ass, déi als "Liewensdauer bleiwen" eng Timeline vun Effekt Iwwersetzer datt kéint ginn laang oder net. Wat heescht et ze soen, datt relativ ass, d'Liewen vun "een" wa mir vun Persoun zu Persoun, déi ass eis Meenung. Well dat wënschenswäert longevity ass vun "Wëllen" zeechent ze liewen, dass Mënschen hunn, schéngt et gin Konklusioun datt ufroen. De Wonsch fir Liewen legitim ass an ardently zu Mënschheet Ausdrock fonnt, eng Projeten Phänomen, der "Freed um Liewen" ass säin "Puzzel" vun glécklech dass oder net d'Welt hu mer am liewen. Sou ënner dëser Self Offenbarung am Allgemengen, datt all Männer a Fraen selwer gesinn, vun der Zuel vun Virdeeler, dass Liewen goung, well "liewen" heescht ginn a kréien, léieren ze verstoen, wéi grouss dës thorny ass "Aufgab vun wunnen." liewen net irresponsibly, ass de Goût vum Liewen eppes indecipherable, eng Cargogesellschaft Breet an Ëmfang engem "eenzegaarteg Cadeau" fir déi keen Liewen "zweemol," e pragmatism datt seng Biergspëtzten an der "Léift vun Wäisheet" erreecht. Gin diametrically dem Material Welt dogéint, wat mäin ass, "wëssen" der "an O" vun engem iwwernatierlech Realitéit vun deem och de Mënsch Arten besteet: Op der engersäits, Mënschheet ass vun ëkologesch Kierper-perishable Material gemaach, fir d'Gesetzer vun der Natur deen a senger ofgeschnidden als Material Kierper ass e Fakt, wat fir Mënschen geschitt. Wollt den Trainer awer, ass et och vu Séil, Geescht, an deem iwwernatierlech Aspekt komponéiert, sou ass et net biodégradabel a fir déi kleng oder "näischt" ass iwwer him bekannt. Genee, de "Inaccessibilitéit" vun dëser hirem Wëssen, wat bleift (...) dësen obscurantism. Also kann der Erwaardung e puer méi Considératiounen iwwert d'Thema vun "de Mënscherechter vun Zäit" loossen, an dësem Wee gemaach. António Cardoso

"D'Mënscherechter vun Zäit" (...) 320


De Moment ass eng kleng Gréisst an Zäit limitéiert, mä ass dëse Begrëff vun "Zäit Direktnoriichten" predominant.

Fir et ass ee Moment, datt zu Liewen an hir "spezifesch Design" op eng Säit Qualifikatiounen ass.

Wollt den Trainer awer no verluer och irreversibly am "entscheet Zäit", déi vun fatale unpredictability vum Liewen charakteriséiert (...).

Betraff dëser opkomm Virgab, ass et wichteg, datt no der all Zäit eng gewëssen Zäit aus Moment ze Moment war, ass et, datt Zäit ginn déi als earthly Residenz Zäit Iwwersetzer, iwwerdeems kierperlech Existenz vun "een" an dësem aktuell global Plaz.

Dëst Fatalitéit Liewensstandard wéi nëmmen eng "Liewen Rumeuren", datt bis Mënschheet geschitt, lieft hie vun deem Material Konditioun bewosst dass esou ugewannt gëtt fir se am Kierper Material, perishable gebaut ass.

Jo, Liewen ass Imperativ datt Mënschheet aus Generatioun ass vun dëser Tatsaach zu Generatioun, kritt seng civilizational virun hannert et dass Konditiounen am Allgemengen déi mécht et submissive an Onglécklech eent predestination zu Zäit lieft de Moment "Material Liewen" inculcated .

Iwwerdeems kierperlech Material Existenz Material net Ofhängegkeet ass dass Mënschheet soumat dëst Essenz an dat gëtt de Fëllement vun sengem eegenen direkt Ausriichtung Existenz Mënschheet.

De Mann a Fra Existenz vun der Essenz vun Natur affirméiert, wéi esou vertrueden, ob Mann oder Fra, souwuel vun hinnen engagéiert an engem eenzegen "Ofdréck", wat hinnen Kierper, an d'Liewen erméiglecht, dass mat Fonctiounen X Egal an Y. awer gläich am "conceptional Moses", mee verschidden, eenzegaarteg an indivisibel.

De grandeur vun dësem Mënsch Arten genannt individuell, Mann oder Fra, natierlech, am Moment am selwechten global Raum Beweegung wou mir liewen.

Mä duerch weider Zäit Opsaug- dëser "Timeline", als "nee dauerhafter Kreditkaart" markéiert, déi zu "een" ginn ass, déi als "Liewensdauer bleiwen" eng Timeline vun Effekt Iwwersetzer datt kéint ginn laang oder net.

Wat heescht et ze soen, datt relativ ass, d'Liewen vun "een" wa mir vun Persoun zu Persoun, déi ass eis Meenung.

Well dat wënschenswäert longevity ass vun "Wëllen" zeechent ze liewen, dass Mënschen hunn, schéngt et gin Konklusioun datt ufroen.

De Wonsch fir Liewen legitim ass an ardently zu Mënschheet Ausdrock fonnt, eng Projeten Phänomen, der "Freed um Liewen" ass säin "Puzzel" vun glécklech dass oder net d'Welt hu mer am liewen.

Sou ënner dëser Self Offenbarung am Allgemengen, datt all Männer a Fraen selwer gesinn, vun der Zuel vun Virdeeler, dass Liewen goung, well "liewen" heescht ginn a kréien, léieren ze verstoen, wéi grouss dës thorny ass "Aufgab vun wunnen."

liewen net irresponsibly, ass de Goût vum Liewen eppes indecipherable, eng Cargogesellschaft Breet an Ëmfang engem "eenzegaarteg Cadeau" fir déi keen Liewen "zweemol," e pragmatism datt seng Biergspëtzten an der "Léift vun Wäisheet" erreecht.

Gin diametrically dem Material Welt dogéint, wat mäin ass, "wëssen" der "an O" vun engem iwwernatierlech Realitéit vun deem och de Mënsch Arten besteet:

Op der engersäits, Mënschheet ass vun ëkologesch Kierper-perishable Material gemaach, fir d'Gesetzer vun der Natur deen a senger ofgeschnidden als Material Kierper ass e Fakt, wat fir Mënschen geschitt.

Wollt den Trainer awer, ass et och vu Séil, Geescht, an deem iwwernatierlech Aspekt komponéiert, sou ass et net biodégradabel a fir déi kleng oder "näischt" ass iwwer him bekannt.

Genee, de "Inaccessibilitéit" vun dëser hirem Wëssen, wat bleift (...) dësen obscurantism.

Also kann der Erwaardung e puer méi Considératiounen iwwert d'Thema vun "de Mënscherechter vun Zäit" loossen, an dësem Wee gemaach. António Cardoso

Sem comentários:

Enviar um comentário