sexta-feira, 2 de junho de 2017
"In irreversibility temporis" (...) CCCXX
Magnitudinem intra exiguum momentum in tempore, sed hanc exsuperat "temporis instanti".
Nam vitae momento acquiritur in "peculiari tractatu" parte.
In alia manu, et perdidit eum irrepetibili modo in "datum tempus", insignitur per exitiale unpredictability vitae (...).
Assumptione omnino falli nesciam affectus est momenti est, quod designat cum quadam in omni tempore et momento temporis momento a, erit tempus, quod interpretatur incolatus in tempore illo, cum existentia 'aliquis' in hoc current global spatium.
Unum quippe necessitas est vita "vasa" forte hominibus datos vixerit sciens quod ita construitur habitu corporis materia corruptibili.
Immo vita hominis, quod est imperative ad generationem et hoc quidem post illud, quod daretur ante civilizational suis conditionibus, quae generatim facit obsequium et famulitium vulnerable mandatum lucerna est praedestinatio in praesenti tempore habitabat in 'materia vitam " .
Dum dependentia materiae corporalis materia corporali, est negandum quod sit desiderium ut hominum societas essentia et suum intrinsecum existere hominis fit ad fundamenta ejus.
Mulierem esse hominem asserit esse naturam inducit talem sive mulier utrumque unius occupatum "forma" dat corpore vultus vitam conformat ad X Y tamen pares "conceptional Genesis" diuersi unica et indivisibilis.
A magnitudine speciei humanae quod singula dicuntur, vir aut mulier, utique, currently global qui in eodem spatio in quo vivimus.
Sed tempus debebit esse notatum contingentiam ex hac «timeline" pro "fidem contendet neque in aeternum 'non est datum est' aliquis ', quod translates as" vita sua maneat "quod aliquis effectus poterat in timeline aut non longum esse.
Quid sibi vult dicere quod aliquid dicatur, quod vita 'aliquis', si perpendamus quod sit variabilis de persona ad personam.
Quia diuturnitate vitae, quod est appetibile proprium "studio" vivere, ut homines habeat, videtur esse quod omnium votis.
De desiderio aestuabat et vita Iesu manifestetur in legitimate humanam societatem, inexplicabilem phaenomenon in "fructum vitae 'est ad" puzzle "beatitudinem illam non habent, non in hoc mundo vivimus.
Itaque per hanc Revelationem per se generalis, quae omnes vident et mulieres ipsae per multiplicationem ingressus beneficia, ut tandem vitam, quia "vita" significat ut dare et accipere: ut discas quam magnum est hoc intelligere externauit spinosas Erycina 'negotium vivendi. "
Auctores haberi non vivunt, in saporem vitae est aliquid inexplicabilis, tanta latitudine et scope a "unique donum" propter quod nemo vivit "bis," a pragmatismo cuius culmen pertingat ad apicem suum in "sapientiae amorem".
Ut materia mundi est oppositus amori in quo nostrum est: 'scio' in 'et nosset' de quibus etiam in veram condicionem supernaturalem ipsius speciei humanae esse composito;
Uno modo, corpus hominis formetur per organica materia, interiturum, naturae legibus subiecta, et est sicut materia corporis ejus sublatum est facto quod accidit in hominibus.
Contra, etiam ex anima et spiritus ratio supernae et degradable quaeque aut non "aliud" est interpretis sui.
Hinc plane, quod 'inaccessibilitatis' de hac scientia eorum, quae maneant tibi (...) hoc obscurantism.
Et ideo spes potest argumentum pauca de "irreversibility temporis», hoc modo. António Cardoso
Subscrever:
Enviar feedback (Atom)
Sem comentários:
Enviar um comentário