domingo, 4 de junho de 2017
"D'Mënscherechter vun Zäit" (...) 321
Zäit ass "präsent" dass all e Räichtum vun Situatiounen absorbéiert wéi wann hien zoustänneg waren, an d'Quell vun engem groussen Universum vu Dat ass an unpredictability datt am Leit existeiert, op engersäits.
Wollt den Trainer awer no sinn se duerch gutt oder schlecht mol charakteriséiert, datt e "Sommet" als Moment op war genuch puer Rou oder souguer de Staat vun vergiessen ze desorganiséieren.
Et ass also Zäit fir "sublimity" konkret an eist Liewen, well et ëm dës eiser Zäit ass, dat "modern Zäit" mir sinn houfreg ze gehéieren.
Besonnesch ënnert seng "UER" mir Leeschtunge an, Aarbecht, dëst an firstellen an huet u eng Zukunft genéissen, datt mer all eis sinn.
Am Liewen an an der Zäit Qualifikatiounen et de Charakter vun Adel déi der mol lues absorbéieren mir liewen an, der Zäit, déi fir eis gehéiert a mat deem si mir gebonnen besser ze maachen, iwwregens Basisdaten Pitti vun Mënschheet mat deenen nëmmen e puer identifizéiert ginn wéi esou.
Dem Liewen dat Dir wunnt, mä et ass "Material", mee och esou, mat esou Intensitéit a Begeeschterung duerch seng begéinen, déi ee iwwersat inklusiv wëssen wat de Groussen agefouert huet an flüchteg ass (...).
Zäit huet ëmmer gouf, et ass net moossbar, Cargogesellschaft Gréisst, mat deem liewen krut benotzt ze, mä hie weider seng endlos Mäerz (...) ass moderate a lues zu sengem kreesfërmeg Weeër geleet, wéi Mënschheet am steet seng Manéier, natierlech.
Liewen an Zäit, wëllt dës bilden nees an komplementar géigesäiteg, wéi bis Liewen als gehéiert zu "een", déi et zu enger relativer Zäit ze liewen gel,
Wéi fir déi Zäit, déi der Zäit bis Erfahrung ass, datt "een" kierperlech Existenz hunn gëtt iwwerdeems op engem Kierper perishable Material deen, dee vun der Optriede vu sengem Material ofgeschnidden lafen gëtt.
Wéi virun der mënschlecher Arten ernimmt ass vun Bio-egal Kierper, perishable, ufälleg fir d'Gesetzer vun der Natur, den natierlechen Phänomen vun ofgeschnidden gemaach.
Wa mir, datt "een" betruecht gëtt e während X oder Y liewen, a fir déi Zäit als "agespaart Zäit", déi verschidde "Material Liewen" liewen wäert déi vun Persoun zu Persoun Variabel ass.
Mënschheet huet versicht der Zäit Domain ze huelen, an Effekt, gelongen ni, vun Generatiounen an Generatiounen gelongen, an déi selwecht Wonsch weider Uklang fonnt (...), besonnesch als Zäit endlos geet also äre Wee.
Zäit ass "iwwernatierlech," e boundless Gréisst, Mënschheet zu engem "Material Liewen" Sujet ass, deen an Zäit lieft, gëtt déi de Regelen këmmert, sou ass et onméiglech dat behaapten,
Mënschheet ass Ee, de "Fouss an" zu Zäit, duerno goung mat sengem unzeginn Zäit, virun allem well Mënschheet am Kierper-Matière gemaach ass a sengem Verschwannen als Matière ass eng Tatsaach.
Zwangsleefeg, et ass eng Zäit, dass Mënschen an der aktueller global Plaz liewen an déi mer bedreiwen, déi dat all eent ze soen ass Liewen, nëmmen der Zäit dir ze liewen hunn, an der ultimate Schoss ass irreversibel.
Akeef ze Material Liewen, ass Mënschheet domat ëkologesch vum Kierper-Beräich gemaach, awer, et ass engem aneren Deel, dass Séil ass, Geescht, an dësem geeschtege Aspekt, well et iwwernatierlech ass, begéint hien plangen ze bleiwen "onzougänglechen".
Gin géint diametrically hirem Wëssen an dësem Material Welt, wëssen mer just wat Material ass a fir dat mer d'Erfahrung vun der Matière, well et hei an eiser aktueller global Welt goung, déi eis de Fall ass, well mir Mënsch sinn.
Also wat ass dat Material, gehéiert Material Spezifizitéit, elo wann d'Séil Geescht ass, ass "ganz-Supporter waren," inkompatibel all notzlost Diskussioun an Aubry schwätzen vun "iwwernatierlech", déi am Fall vun engem anere Volet ass dat net Material ass .
Éischt dës Konditioun Ugrëff "déidlecher", ass d'Fro, déi zu där all Mënschheet Sujet ass, sou dat Thema wichteg gin ass wat Mënschheet ass.
An Erwaardung vun méi kann e puer Gedanken iwwert eist Thema verloossen de "Mënscherechter vun der Zäit." António Cardoso
Subscrever:
Enviar feedback (Atom)
Sem comentários:
Enviar um comentário