quarta-feira, 28 de setembro de 2016

«Η μη αναστρεψιμότητα του χρόνου» (...) 192





Ώρα επιβάλλει μια κατεύθυνση στην οποία είναι σκόπιμο να ακολουθήσει κατευθείαν παράδειγμα, η εκπαίδευση κατά τα πρώτα χρόνια της ζωής.

Είναι η σωστή κατεύθυνση, όπου ο καθένας θα πρέπει να αρχίσει, ειδικά για να αντιμετωπίσει τη ζωή στο μέλλον με τα εργαλεία και τη βασική εκπαίδευση.

Στη ζωή που ζούμε, είναι σημαντικό να εξισορροπήσει μια κατάσταση που είναι σταθερή ανάπτυξη σε αρμονία όλους ότι "κάποιος" πρέπει να ακολουθήσει μια αρχή στη ζωή.

Πραγματικά πρώτα χρόνια της ζωής του ο «κάποιος» βασίζεται στην εκπαίδευση, πρωτοβάθμια στοιχείο στο οποίο "παίζει" όλες τις μελλοντικές "κάποιος" ειδικά αν δεν ληφθούν μέτρα για τη σωστή εκμάθηση.

Σε περίπτωση που η συμπεριφορά που προκύπτει από την ανάγκη για κοινωνικότητα είναι επιτακτική ανάγκη που σύντομα θα δοθεί στην αρχή της ξεδιπλώνεται η ζωή του "κάποιος".

Βιολογική εξέλιξη του παιδιού κατά τα πρώτα χρόνια της ζωής στον οποίο κάθε υγιή συμπεριφορά είναι ενστικτώδης, ενισχύοντας το παιδί στην απορρόφηση ενός ολόκληρου μηχανισμού να αντιμετωπίσει τη γενικότητα της μάθησης να είναι πιο πλούσια και πιο αποτελεσματική.

Αυτή η δήλωση είναι ακόμα αναμφισβήτητη πραγματικότητα, επειδή γνωρίζουμε ότι το παιδί είναι μια «σύνθετη δύναμη" του κάθε προτύπου, επειδή μαθαίνει εγγενή ένταση μέσα στην ευελιξία που έχει.

Είναι πιο εύκολο να καταλάβουμε κάτι από ένα παιδί διδάσκεται, διότι η νοοτροπία, από τη μία πλευρά είναι δεκτική έτσι απαλλαγμένο από πιθανές συνδέσεις, όπου η απορρόφηση γίνεται γρήγορα.

 Η ικανότητα του παιδιού αμέσως αποκαλύπτει τα πρώτα χρόνια, γεγονός που αναδεικνύει κάποιες ανισότητες, από παιδί σε παιδί.

Ωστόσο, είναι ασφαλές να πούμε ότι η συντριπτική πλειοψηφία των παιδιών να αναπτύξουν τις δεξιότητές τους μάθηση, ως αναφορά, όχι βέβαια να τεθεί υπό αμφισβήτηση αυτά τα δεδομένα, που προκύπτουν από την έκφραση είναι αληθής και αναμφισβήτητη.

Ωστόσο, έχουν αδιακρίτως από τους παράγοντες που τα διαφοροποιούν, "αποχρώσεις" που αλιεύονται στη μέση και τον τόπο τους περιορισμούς που επισκιάζουν σημαντικά το «δυναμικό», ως «διαμάντι άκοπα" ήμουν.

μονοπάτι εκπαίδευση ενός παιδιού είναι υψίστης σημασίας, ειδικά για να απορροφήσει την πιθανή αυτή θα επειδή συνειδητοποιούν την κλίση για ένα δεδομένο χώρο του οποίου η τάση είναι διαβόητη.

Συνάγεται επομένως το συμπέρασμα ότι η διόρθωση ορισμένων ανισορροπιών, επιτρέπει να βρείτε τις μεθόδους παρέμβασης που εξυπηρετούν καλύτερα ως πρότυπο προς μίμηση.

Ένα καλό μέρος του "ανθρώπινου κεφαλαίου" ανακαλύπτεται νωρίς στην αρχή της ζωής του «κάποιος», η έλλειψη ευκαιριών, σε συνδυασμό με τις επιχειρηματικές συνθήκες, για διάφορους λόγους, ήταν το "ατυχές" έμφαση αυτής της ανέντιμη παγκόσμιο χώρο που ζει η ανθρωπότητα.

Κατέχουν ποσοστά εγγραφής και μεταβλητές απόδοσης, λαμβάνοντας ιδίως υπόψη τις χώρες των οποίων οι πολιτικές στο πλαίσιο αποσκοπεί στην κοινωνική ένταξη με την πρώτη προϋπόθεση.

Ωστόσο, είναι επιτακτική ανάγκη να συγχαρώ τον εαυτό μας αντιμετωπίζουν με τις επιτυχίες, γιατί έμμεσα είμαστε όλοι οι δικαιούχοι αυτών των ανδρών και των γυναικών εκπαιδεύονται στην "πανέμορφη σχεδίαση" για να εξυπηρετήσει με τις υπηρεσίες του για την ανθρωπότητα.

Έτσι, λόγου μας ζήτησε την ακριβή κατεύθυνση για να αφήσει μερικές σκέψεις σχετικά με το θέμα των «μη αναστρεψιμότητα του χρόνου." Antonio Cardoso

Sem comentários:

Enviar um comentário