segunda-feira, 24 de outubro de 2016

«Η μη αναστρεψιμότητα του χρόνου» (...) 218





Ο χρόνος είναι ο χρόνος μιας δεδομένης περίσταση, είναι ότι σύμφωνα με την οποία είναι ο καθοριστικός παράγοντας, ιδιαίτερα επειδή μετατρέπει κάθε δυσμενή κατάσταση σε κάτι πραγματικό και συγκεκριμένο.

Ο προσδιορισμός αυτός εκφράζει περισσότερο ή λιγότερο λεπτομέρεια, ωστόσο, κάποια στοιχεία να είναι σαφής, διότι επιδιώκει ουσιαστικές αλλαγές στην ολοκλήρωσή της.

Ωστόσο, είναι ο χρόνος που συνθηκών επειδή ένα μεγάλο σύμπαν καταστάσεις συμβαίνουν εκ τούτου, είναι αναγκαίο να δοθούν λύσεις που γενικεύουν τις συγκεκριμένες πρακτικές των συνθηκών ζωής και εργασίας.

Αυτές που στοχεύουν ειδικά όλες τις δραστηριότητες που διεξάγονται συστηματικά και υπολογιζόμενο χρονοσειρές, λαμβάνοντας διαθέσιμη αυτή τη φορά να θέσει το έλεος τα οφέλη.

Ειδικά για να έχει κέρδος αυτό το εκτιμώμενο χρονικό διάστημα, αλλά δεν μπορεί να υπερβεί τα όρια, πέραν των άλλων στόχων, προκειμένου να βελτιώσουν τις επιδόσεις τους.

Η μείωση της απόδοσης είναι ιδιαίτερα δεδομένου ότι το οποίο αναφέρεται σε ορισμένες ανωμαλίες στον χρόνο που δαπανάται με ένα συγκεκριμένο αποτέλεσμα σε κάποιο ειδικό έργο που καταναλώνεται πάρα πολύ χρόνο.

Η πιθανότητα για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα, έχει μια αρκετά σχετικά χρονική εκτίμηση Χ για να κάνει μια λίστα, τα καθήκοντα και τις δραστηριότητες.

Αυτές οι τυχαίες απώλειες χρόνου είναι επιβλαβής, διότι προκαλεί αρνητική επίδραση που χειροτερεύει τη σχέση μεταξύ της λειτουργίας, τη δραστηριότητα και το χρόνο που δαπανάται από την έλλειψη αποδεικτικών στοιχείων ότι πολύτιμο χρόνο για άλλες εργασίες.

Ο χρόνος στα πιο διαφορετικά καθήκοντα και τις λειτουργίες υπάρχει μια συναίνεση, επειδή γνωρίζει τη σημασία του δεν είναι μόνο συνώνυμο με τα χρήματα, αλλά και το χρόνο που είναι, αν είναι χαμένη.

Ο χρόνος είναι "νόμισμα", λαμβάνοντας υπόψη τα διαφημιστικά μηνύματα που υπάρχουν στο "μέσα" στην εκπομπή της, εφημερίδες, τηλεόραση, διαδίκτυο που δείχνουν πώς να καταναλώσουμε αυτό το χρόνο, την πραγματική του αξία.

Γνωρίζοντας ποιοι από τους παράγοντες είναι η σχέση μεταξύ του κοινού και των προϊόντων σας και η προκύπτουσα έχουν αναπόφευκτα το χρόνο της μεγαλύτερη αξία, που χρησιμοποιούνται για την καλύτερη παράσταση που σκηνοθέτησε κατηγορηματικά από την εμπορία.

Οι εταιρείες πρέπει να εξεταστεί σε σχέση με τα επιχειρήματα που θέλω να τονίσω και να χρησιμοποιούν στη διαφήμιση μέσω του μάρκετινγκ και ότι θα χρησιμοποιηθούν σε εκστρατείες.

Ο χρόνος έχει σχέση με την εμπειρία που χρησιμοποιεί στη λαϊκή έκφραση, η ρήση «ο χρόνος είναι χρήμα" η σύνδεση μεταξύ του χρόνου που δαπανάται για αυτή την εμπειρία και τα χρήματα είναι το μυστικό.


Έτσι, η προσδοκία μπορεί να αφήσει μερικές σκέψεις σχετικά με το θέμα της "μη αναστρεψιμότητα του χρόνου», έκανε με αυτόν τον τρόπο. Antonio Cardoso

Sem comentários:

Enviar um comentário