segunda-feira, 24 de outubro de 2016

"De onomkeerbaarheid van de tijd" (...) 218







Het is de tijd van een bepaalde omstandigheid, dat volgens welke de bepalende factor, vooral omdat gebleken iedere ongunstige situatie iets reële en beton.

Deze vaststelling expressie min of meer detail echter enig bewijs duidelijk omdat streven naar substantiële veranderingen zijn voltooiing.

Echter, het is de tijd dat de omstandigheden omdat een groot universum van situaties voordoen, is daarom noodzakelijk om oplossingen die de concrete praktijken van de voorwaarden van het leven en het werk generaliseren geven.

Deze specifiek gericht alle werkzaamheden uitgevoerd systematisch en berekende tijdreeksen, het nemen van de voordelen die beschikbaar zijn dit keer zet de genade.

Vooral om deze verwachte inkomsten te genereren, maar kan niet hoger zijn dan de grenzen, in aanvulling op andere doelstellingen om hun prestaties te verbeteren.

De daling van de prestaties wordt vooral gezien het feit dat die verwijst naar bepaalde onregelmatigheden in de tijd met een bepaald effect in een aantal speciale taak die te veel tijd verbruikt.

De kans voor een lange tijd, heeft een relatief genoeg tijd X schatting om een ​​lijst, taken en activiteiten te maken.

Deze willekeurige tijd verliezen zijn schadelijk omdat het een negatief effect dat de relatie tussen de functie, de activiteiten en de tijd besteed door het gebrek aan bewijs dat de kostbare tijd voor andere taken verslechtert veroorzaakt.

De tijd in de meest uiteenlopende taken en functies is er een consensus, omdat het weet het belang ervan is niet alleen synoniem met geld, maar ook de tijd wat het is, als het wordt verspild.

Tijd is "geld" rekening houdend met de reclame-uitingen in de "media" in de uitzending, kranten, televisie, internet die suggereren hoe die tijd, de werkelijke waarde te brengen.

Weten welke van de factoren is de schakel tussen het publiek en uw product en de daaruit voortvloeiende onvermijdelijk het moment van de grootste waarde, die in de beste prestaties die hij assertief geregisseerd door marketing.

Bedrijven moeten behandelen met betrekking tot de argumenten die ze willen benadrukken en te gebruiken in de reclame door middel van marketing en dat zal worden gebruikt in de campagnes.

De tijd is gerelateerd aan de ervaring die het gebruikt in de populaire uitdrukking, het motto "time is money" de verbinding tussen de tijd besteed aan deze ervaring en geld is het geheim.


Zo kan de verwachting een paar overwegingen achter te laten op het thema van "de onomkeerbaarheid van de tijd", die op deze manier. Antonio Cardoso

Sem comentários:

Enviar um comentário