segunda-feira, 24 de outubro de 2016

"Ireversibilitatea timpului" (...) 218






Timpul este momentul unei anumite circumstanțe, este că, în conformitate cu care este factorul determinant, mai ales pentru că se transformă în fiecare situație nefavorabilă în ceva real și concret.

Această determinare exprimând mai mult sau mai puțin detaliat, cu toate acestea, unele dovezi să fie clare, deoarece caută modificări substanțiale la finalizarea acestuia.

Cu toate acestea, este momentul în care condițiile pentru ca un univers mare de situații apar, prin urmare, este necesar să se ofere soluții care să generalizeze practicile concrete ale condițiilor de viață și de muncă.

Aceste vizează în mod specific toate activitățile desfășurate în serie sistematică și calculată de timp, luând beneficiile disponibile de data aceasta a pus mila.

Mai ales pentru a genera bani de data aceasta estimat, dar nu poate depăși limitele, în plus față de alte obiective, în scopul de a îmbunătăți performanța acestora.

Declinul performanței este dată în special cea care se referă la anumite anomalii în timpul petrecut cu un anumit efect într-o anumită sarcină specială care a consumat prea mult timp.

Probabilitatea ca o lungă perioadă de timp, are o suficient relativ de timp X estimare pentru a face o listă, sarcini și activități.

Aceste pierderi de timp aleatorii sunt dăunătoare, deoarece provoacă un efect negativ, care se deteriorează relația dintre funcția, activitatea și timpul petrecut de lipsa de dovezi că timp prețios pentru alte sarcini.

Timpul în cele mai diferite sarcini și funcții există un consens, pentru că ea știe importanța ei nu este numai sinonim cu bani, dar, de asemenea, timpul de ceea ce este, în cazul în care acesta este pierdut.

Timpul este "moneda" ținând cont de mesajele publicitare prezente în "mass-media", în emisiunea sa, ziare, televiziune, internet, care sugerează cum să-și petreacă acest timp, valoarea sa reală.

Stiind care dintre factorii este legătura dintre public și produsul și care conduce în mod inevitabil, au timpul de cea mai mare valoare, utilizată în cea mai bună performanță pe care a regizat asertiva de introducere pe piață.

Companiile au nevoie să ia în considerare în ceea ce privește argumentele pe care le doresc să evidențieze și să utilizeze în publicitate prin marketing și care vor fi folosite în campaniile.

Ora este legată de experiența îl folosește în expresia ei populară, maxima "timpul este bani", legătura între timpul petrecut pe această experiență și bani este secretul.


Astfel, așteptarea poate lăsa câteva considerații pe tema "ireversibilitatea timpului", a făcut în acest fel. Antonio Cardoso

Sem comentários:

Enviar um comentário