segunda-feira, 24 de outubro de 2016

"Oåterkallelig tid" (...) 218






Tiden är tiden för en viss omständighet, är att, enligt vilken är den avgörande faktorn, särskilt eftersom det visar varje ogynnsam situation till något verkligt och konkret.

Denna bestämning uttrycker mer eller mindre detalj, men vissa bevis att vara tydlig eftersom söka väsentliga ändringar dess genomförande.

Det är dock den tid som villkor eftersom en stor universum av situationer uppstår är därför nödvändigt att ge lösningar som generalisera konkreta praxis villkoren för liv och arbete.

Dessa riktade specifikt all verksamhet som utförs systematiskt och beräknade tidsserier, med de fördelar som finns denna gång sätta i händerna.

Särskilt för att tjäna pengar på detta beräknad tid, men får inte överskrida de gränser, i tillägg till andra mål för att förbättra deras prestanda.

Minskningen i prestanda är särskilt med tanke på att där det hänvisas till vissa avvikelser i tiden med en viss effekt i vissa speciella uppgift som konsumeras för mycket tid.

Sannolikheten för en lång tid, har en relativt tillräckligt med tid X uppskattning att göra en lista, uppgifter och aktiviteter.

Dessa slumpmässiga tidsförluster är skadliga eftersom det orsakar en negativ effekt som försämrar förhållandet mellan funktion, aktivitet och tid av bristen på bevis för att värdefull tid för andra uppgifter.

Tiden i de olika uppgifter och funktioner finns det en enighet, eftersom den vet dess betydelse är inte bara synonymt med pengar, men också tiden vad det är, om det går till spillo.

Tid är "valuta" med hänsyn till reklambudskap som förekommer i "media" i sin sändning, tidningar, TV, Internet som tyder på hur man spenderar den tiden, dess verkliga värde.

Att veta vilken av de faktorer som är länken mellan publik och din produkt och resulterande oundvikligen har tid av störst värde, används på bästa prestanda som han riktade assertively av marknadsföring.

Företagen måste tänka när det gäller de argument som de vill lyfta fram och använda i reklam genom marknadsföring och som kommer att användas i kampanjer.

Tiden är relaterad till erfarenhet den använder i sin populära uttryck, maximen "tid är pengar" sambandet mellan den tid som spenderas på denna erfarenhet och pengar är hemligheten.


Således kan förväntan lämna några synpunkter på temat "oåterkallelig tid", görs på detta sätt. Antonio Cardoso

Sem comentários:

Enviar um comentário