segunda-feira, 24 de outubro de 2016

De Mënscherechter vun Zäit" (...) 218





Déi Zäit ass d'Zäit vun engem bestëmmte Fall ass, datt laut deem ass den entscheedende Faktor, besonnesch well et all ongewollt Situatioun an eppes real a konkret gëtt.

Dës Bestëmmung ausdrécken, méi oder manner am Detail, awer, gin puer Beweiser kloer well substantiell Ännerungen un hiren Réalisatioun sichen.

Mä, et ass d'Zäit, déi Konditiounen, well e groussen Universum vu Situatiounen opdauchen ass dofir néideg Léisungen ze ginn, datt déi konkret Praktiken vun de Bedingungen vum Liewen an Aarbecht generalize.

Dës anzeschätzen speziell all Aktivitéiten systematesch a berechent Zäit Serie gemaacht, huelen d'Virdeeler sinn dës Kéier d'Barmhäerzegkeet huet.

Besonnesch dëse geschate Zäit zu monetize, awer vläicht net d'Limitatioun ugeholl, nieft aneren Ziler fir hir Leeschtung ze verbesseren.

Den Ënnergang vun performant ass virun allem, datt déi an der Zäit mat engem bestëmmten Effekt an e puer besonnesch Aufgab ass rappeléiert bestëmmte UCI entscheet, datt zevill Zäit verbrannt.

D'Wahrscheinlechkeet fir eng laang Zäit, huet eng relativ genuch Zäit X Devis enger Lëscht, Aufgaben a Aktivitéiten ze maachen.

Dës zoufälleg Zäit Verloschter si geféierlech, well et en negativen Effekt Ursaachen, déi d'Relatiounen tëschent Funktioun, Aktivitéit an Zäit vun de Manktem u Beweiser datt wäertvoll Zäit fir aner Aufgaben ass deteriorates.

Der Zäit an déi verschidden Aufgaben a Funktioun et ass e Konsens, well se hir Wichtegkeet weess mat Suen awer och d'Zäit net nëmmen Zifferen ass wéi et ass, wann et haart ass.

Zäit ass "Währung" Berécksichtegung vun de Reklammen Messagen an der "Medien" an hir Iwwerdroung, Zeitungen, Televisioun, um Internet, déi proposéieren, wéi déi Zäit ze verbréngen, hir reelle Wäert.

Wëssen, wat vun de Facteuren ass de Lien tëscht dem Publikum an Äre Produit an doraus muss zwangsleefeg der Zäit vu grousse Wäert, am beschte Leeschtunge fir datt hien assertively vun Marketing française.

Betriber brauchen, wat fir d'Argumenter ze considéréieren se wëllen an Reklammen duerch Publizitéitscampagnë benotzen ze ënnerstëtzen an dat wäert am Campagnen benotzt ginn.

Der Zäit un d'Erfahrung Zesummenhang ass et zu senge beléifte Ausdrock benotzt, "ass Zäit Geld" d'Maxim d'Verbindung tëscht der Zäit op dës Erfahrung a Suen ausginn ass déi geheim.


Soumat kënnen d'Erwaardung e puer Iwwerleeungen iwwert d'Thema vun "de Mënscherechter vun Zäit" verloossen, an dës Manéier gemaach. Antonio Cardoso

Sem comentários:

Enviar um comentário