segunda-feira, 10 de outubro de 2016

"In tempore irreversibility" (...) CCIV




Significat bonum et temporis series etiam alia, quia ex utraque parte.

Praesertim his rebus non bene factum quod debetur locus nouarum et irrevocabile.

Ex altera autem parte, desiderium ad faciem (...) a re publica insignis impotentia animi vitium hoc, sicut augetur imbalances causatur ab latere, frustra quaeritur.

Habenda et inreparabile tempus inane desiderium etiam mens, quod fieri potuit, sed ex impetu passionis, cogor neutralised prospero successu.

Prospicientes quod factum fuerat, si res aliqua positiva ratione mutat faciem tristi statu mansit dolorem facit perfectam similitudinem stabilitatis constantiaeque.

 Hoc mendacium est in obscuro, et depressive statum non "sanari" in latentes tamen talis potest de aliquo.

Desiderio naturalis esse probatur, ut abnormes statu est ut capit pro "quidam" faciem quaedam reprimendi locis.

Crescens instabilitatem res plures habet originem, ut ubi concava amittere gaudio confidentia, quia sentiunt vacuum statu et radicantur in subconscious ad cor.

Hoc creat, discomfort ad negativity, in quo populus, qui sani sunt, contristatus est propria et animorum statu animi affectus et motus acedia: immobilitas.

Vita et in quo vivimus, post plurimas res absoluta est in hac vita «aliquis».

Ubi nostros non quidem omnia desideria nostra situm est diversa, ut non vitia.

Prout cuiusque virtus interior, in qua de natura speciali de persona ad personam, quae differentia sit totum.

Peractorum est, ut tutori suo statu, est inclinatio cuiuslibet rei, ita quod occurrit, nisi ad hujus sensus et vulnerabiles sunt.

In specie autem experimentis inveni organice formata duas partes: quarum prima est, quod scimus, quia vivunt in materia corporalis.

Sed opulentior factio exclusis condicione quia sic alius "status", quod non habet materiam, hoc animo sentit quod ex parte contritum.

Hoc est, quod de corpore rebatur, tamen fuerunt perforantes treatable cum naturali.

Sed quia res spiritualis, quae est ratio particularis "compositum" intellectualis per hoc totum factum est ut bona irreversibly pervenit.

Unde materia non considerant quod illa pars, quae, ubi tristitia est curatio tardius quidem.

Praesertim sphaera spirituali, licet ad hanc rem extrapolate (...) os suum "inaccessibility" non potuit dicere, quod non habet materiam.

Et ideo oportet dicere mundum humanitas corporalis experientia, dum vivimus, a vita "vasa".


Et non relinquat tibi partem sermonis diligenter quaesita mentis in thema "irreversibility temporis" Antonio Cardoso

Sem comentários:

Enviar um comentário