quinta-feira, 24 de novembro de 2016

"De Mënscherechter vun Zäit" (...) 242




Zäit ass d'existenziell Bestand datt iwwer d'Liewe vun der Mënschheet presides, wa mir der Meenung, datt dat "Gréisst" ass de Kader, dass fest un d'Liewen vun Mann a Fra am Zesummenhang ass.

Virun allem, gëtt et Zäit, datt de Begrëff vum "Timeline" vun "een" baut d'heiteg "Material Liewen" als kierperlech Existenz ze liewen, biologeschem vun engem Kierper-Affaire gemaach.

Eis deeglech Existenz iwwerdeems zu engem Material Kierper lieft, selbstverständlech goung, datt den "een" liewen klappt un.

An Tatsaach, déi Kéier als "universal gewuess" dass Mënschheet zu all implizéiert, dass hien et ass presentéieren well se all déi "Timeline" verwalt.

Seng Kontroll ass absolute an liewen zu Funktioun "déi Zäit", datt eise Drot Plaz ass, de bedingt wunnen "Enn Zäit" entscheet.

D'Ähnlechkeet vun enger Formatioun Period, no deem Datum goung, dat heescht, datt "een" ze liewen klappt.

Well d'Liewen vun all, wéi kierperlech Existenz ass, ënnerläit de Konditioune vun der natierleche Gesetzer, well de Mënsch Arten vun Kierper-Matière besteet, Rief ofgeschnidden wéi engem Beräich dass ass.

Zäit ass keng "Grenzen", well et keng Begrenzung huet, huet et e Wee duerch déi machbar ass (...), ni ass moderate a lues, kreesfërmeg Dréchnen.

Zäit ass eng "iwwernatierlech Entitéit" ausserhalb der contours a mënschlech Strategien Exemplar bruëcht, kennen hir Spezifizitéit fir mënschleche Wëssen onméiglech ass.

Et ass de "Inaccessibilitéit" déi vun diametrical Oppositioun onméiglech hirem Wësse mécht, datt dat Wëssen Oppositioun géigeniwer.

Well, ass d'Material Welt responsabel ze wëssen wat Material ass, wéi de "iwwernatierlech", eben well et komesch ass "eppes aus enger anerer Welt," bleift den Zäitgenossen Uklang fonnt (...).

Dat ass d'Fro, no all deem wat ass Zäit? Eng Äntwert:

Zäit ass den "sublimity", e Phänomen, datt de Match onméiglech ze verstoen, besonnesch fir Wiesen "onzougänglechen" seng Approche, well et "Actuatiounen an Ignoranz" all Diskussioun op wat Terrain (...).

Well, wéi vill Geléiert "hir Iwwerzeegungen hongreg", dorënner och Physiker, Mathematiker, chemists, Philosophen, Historiker, eng Lëscht vu Persounen vun der Équipe verschiddenste Wëssenschaft, ënnerhält den "Status Quo", net eng Conclusioun erreechen.

Nach Physiker eng Theorie versicht datt Droit, wier et, dass een dee mat der Iddi vun Einstein senger Relativitéitstheorie an d'Quantemechanik Theorie mat Respekt converged ass, mä ouni Succès fir dës diverging Meenung an Erfahrungen.

Awer vill huet iwwer d ' "Zäit" an de verschiddenen "Freaks" an dësem wat goufen déi drop Wonsch an de Wëllen ze wëssen eigentlech dozou, datt "sublimity" geschriwwe ginn.

Et soll ee feststellen, datt déi graff Iddi Realitéit (...), fir déi eis Discours vun dëser Richtung ass, datt verschidden physikalesch Fuerscher argumentéiert, datt iwwert d'Quantephysik Theorie vun der Schwéierkraaft a "mengen" dass d'Zäit ass éiwegt, ouni Ufank an ouni Enn.

Elo, wann mir zu eiser leschter Rieden kuckt dass der "Zäit" mir gleewen, zum Beispill ass, gesinn de adjectives:

Zäit ass den "Exzellenz," Zäit ass de "iwwernatierlech Entitéit" oder "Zäit ass de" Inaccessibilitéit "natierlech mir d'Iddi vun dësen Fuerscher Approche, déi d'gin behaapt" Zäit "als éiwegt, sou Grondrecht an endlos.

An anere Wierder, an hält dat Sënn vun "éiweg", der "éiweg Zäit" eigentlech méi mir dës Absicht an perfilhamos dat selwecht Iddi vun kierperlech Fuerscher stoen, wat een ass, datt eis Motoren, datt déi Zäit, net et huet Uerdnung (...).


Sou opgesicht eisen Discours der geneeër Richtung e puer Iwwerleeungen iwwert d'Thema vun verloossen "Mënscherechter vun der Zäit." Antonio Cardoso

Sem comentários:

Enviar um comentário