quinta-feira, 3 de novembro de 2016

"De Mënscherechter vun Zäit" (...) 225






Der Zäit ze identifizéiren enger Zuel vu Bedenken, besonnesch déi, déi wéi den "leschten Akt" vun "een" an d'Liewen ze ginn.

Wéi alles am Liewen en Enn (...), eng Konsequenz vun eppes ofleeft, datt ee Ufank als fundamental Fro vun allem Existenz entstane haten.

D'Existenz vun "een" spigelt eng staark Präsenz, et ass och e Medien Zäit, am Sënn dotéiert bekannte Qualitéit fir Ruhm an all dat iwwersat ass seng Roll Naturgeschicht.

Allerdéngs, een eenzegen Liewen, bedingt de ephemerality vun earthly Erfahrung engem "Liewen saachen" ze liewen, iwwerdeems kierperlech Existenz.

Dëst real-Zäit vun eisem Liewen ass d'Verständnis vu wéi mir d'Tatsaach Vue datt de "Realitéit", am Dag-an-Dag ausgedréckt, wéi eng logesch a konsequent Reflexiounen.

Besonnesch fir seng sozial Konsequenzen an eventuellen Trends, atypical an Inneminister eng ganz Lëscht vun conjunctural inexplicability datt Mënschheet am allgemengen ass konfrontéiert an déi besonnesch Persoun.

Zäit ass och déi vun der Distanz, impliziten zu Leit d'Liewe geprägt, déi als Zil hir Resolutioun Iwwersetzer kann net vum Flughafen, vun der sozialer Emissioun fir Mënschlechkeet ofgesot ginn.

Zäit ass och dëst Evenement dass jidereen vun eis dobäi ass, eng individuell a besonnesch Persoun Phänomen ze ginn, wéi Erfahrung vun dëser "Phänomen", iwwerdeems kierperlech Existenz datt mat Uergel Echec a Material lackelen.

Dëst Imperativ, vun deenen ass ënnerworf Mënschlechkeet ze "e Material Liewen liewen, déi haut mat den" een "ass net méi lieft, gëtt Är Mënsch frailty.

Et ass de "onroueg" op wéi akzeptéieren, datt mer net ganz fräi sinn, wéi d'Faillite vum Liewen ze vermeiden (...), ass et ze vermeiden.

, Fir Ee liewen, fir dëst wäertvollt ugekuckt a konkret ze schützen, ass kommunizéieren dëser Reschtoffall Spannungen tëscht geeschtege Liewen, déi de Uklang Staat (...) ass, déi mat der Realitéit konfrontéiert ass.

Et ass d'Séil predisposition datt dat Gutt-Ergoen, fir Liewen an Tatsaach, déi aktuell liewen bedingt seng ephemerality generéiert.

Et kloer ass, dass déi mënschlech Existenz ass iwwerflächlech, de Wee vum Liewen vun "een" schellt hir Liewen wéi den aktuellen juncture konfrontéiert, awer, et ass ëmmer "submissive" d'Iddi vun transience am "Material Liewen".

Sou, ass et ugeholl, datt Liewen ass "eppes serbesch," consideréiert Buvette Lëschter, Bestriewungen, Opfaassung, datt de Geescht mat de Zweck vun Droen op mat den Zweck vun der Conclusioun gefëllt, waren se inconclusive.

D'Notioun vun eppes komplett ass linear an fix, enger Zefriddenheet mat engem ordentleche Resultat fäerdeg ze hunn, datt mat der serbesch Kontraster datt eng Plaz Break eraus dass eidel ass (...), e Gefill vun Nikotin a mer.

Am Liewen an an der Zäit mir an liewen de Wonsch hunn e puer Schrëtt fir komplett, ass awer, datt Liewen entsteet ass, et natierlech ass, datt vill Pläng fir hir praktesch Conclusioun do net kommen.


Sou opgesicht eisen Discours der geneeër Richtung puer méi Abléck op d'Thema vun den Knéi "Mënscherechter vun der Zäit." Antonio Cardoso

Sem comentários:

Enviar um comentário