quarta-feira, 16 de novembro de 2016

"De Mënscherechter vun Zäit" (...) 235




Zäit Käschtepunkten all eise universal Raum, besonnesch d'Nuvola gewuess, datt fir Mënschheet ass wéinst sengem ausféieren Charakteristiken wéi héich Wäert.

Wat mënschlech Natur, wëssen mer dass mer duerch Kierper-Fro biologeschem gemaach ginn, eng "Liewen saachen" ze liewen bedingt.

A wéi engem natierlechen Phänomen dass eng direkt Konsequenz, mir an engem Kierper-Fro liewen, perishable, bis natierlech Konditiounen ausgesat.

Tatsächlech suscepectível hir ofgeschnidden, wéi Uergel Echec, dat heescht, datt wann bestëmmte Persoun ze liewen klappt.

De "liewen engem weltlechen Liewen a Material" ass och sécher ze sinn, datt Dir e "Regal Liewen" hunn, well zu dësem Moment Liewen mir liewen, alles ass "provisoresch".

Wann mir dat besonnesch Persoun fir d'Verschwannen vun Liewe betruecht, iwwerdeems kierperlech Existenz vun engem Material Kierper lieft, hält de "Liewen Fonctioun" fir Uergel Echec, ze vermeiden.

Also ophalen "liewen" an wéi mënschlech Existenz kloer gin Pauly: Virfäll, Opfaassung, Spaass an Freed, oder souguer Gebrauch vun natierleche Ressourcen ze maachen, an Material.

Et schéngt jo e Paradox, wann mir och d ' "Liewen", dës gutt esou wäertvoll a entsteet, catalogarmos als "ewechzegeheien Material."

"Ewechzegeheien" ass eng ironesch Adjektiv fir "perséinlech mam Sproocheproblem ofgeschloss", déi et ass, mee ass Material, d'Liewen mir liewen, proposéiert eng Zäit laang dauert wéi laang oder net kann.

Mä, ass et tatsächlech Material Liewen awer, huet en anere Volet, datt keng Material ass, et ass "iwwernatierlech", dat ass, iwwer dëst Liewen mir liewen an, "aner Dimensioun" wäert geschéien no der Erfahrung an Expertise gelieft am " Material Liewen. "

An virun allem ass eng Konditioun, fir déi Mënschlechkeet ënnerworf ass an engem Kierper-egal, perishable, iwwerdeems kierperlech Existenz, Sujet zu enger Zäit Dauer vum Openthalt ze liewen.

Am Bezug op déi longevity vun all Persoun, well et spezifesch ass d'Erfahrung vun all, déi aus dem Engagement, datt eng Rei vu Contrainten, Contrainten existeiert, an anere Dat Situatioun Imperativ entscheet.

Mir hunn zu de Fall, datt déi biologesch Zesummesetzung bezeechent, an zwar, d'Mënscherechter Arten, Kierper-egal, perishable a Séil, Geescht.

Allerdéngs ass d'Erfahrung vun der aktueller Welt an där mer liewen Material, kënne mir nëmmen op den haitegen Liewen Regel elen Material ze ginn huet, well dat ass wat mir liewen a wat mer wëssen, well mir Erfahrung.

Dës Realitéit (...), a jidderee vun eis Opzielung dréit d'Verantwortung, datt eng eenzeg an deelbar Liewen ass, et natierlech ass, datt mer d'Absicht Landschaft ze verlängeren »Zäit blouf bestoen."

Iwwerdeems kierperlech Existenz vun engem Kierper-Beräich ze liewen, perishable, ënnerläit d'Konditioune vun der natierleche Gesetzer.

No der Néierlag vun "Material Liewen", déi als éischt Konditioun verlaangt, wat e "Liewen saachen" ze liewen ass.

Sou no deem "Material Liewen" zënter dem Kierper Zesummesetzung iwwer de Kierper-egal, ass et nach virtuell Deel, déi d'Séil ass, Gedanken. "

Dëst virtuality, Geescht Séil, ass "iwwernatierlech" gehéieren net zu der Material Welt, an eigentlech ass den "obscurantism" dass an sengem Entdeckung handelt, well et ass net un der Material Welt begrenzt, virun allem fir seng Inaccessibilitéit.

Allerdéngs wäert d'Haaptrei dëser virtuality geschéien, vun Séil komponéiert, Geescht sinn "contours", fir deen et net méiglech ass an eisen heiteg Situatioun ze kennen, déi diametrical Oppositioun, déi un d'Material Welt net wëssen gehéiert, ass eng aner "Status ".

Mir wëssen ni (...), déi net fonnt dass Ressort "vun Material Wiesen," déi déi aktuell Welt ass mir an aner "iwwernatierlech" liewen.

Et ass also net kompatibel mir all an all Kandidaten, si inmisturáveis, wat ass "Material ass Material," Thema op d'Gesetzer vun der Natur, dat ass "iwwernatierlech, ass onheemlech," aner "Zoustand".


Also eisen Discours gesicht der geneeër Richtung e puer Iwwerleeungen iwwert d'Thema vun de Knéi "Mënscherechter vun der Zäit." Antonio Cardoso

Sem comentários:

Enviar um comentário