quarta-feira, 14 de dezembro de 2016

"De Mënscherechter vun Zäit" (...) 262




Life ass entsteet eng natierlech Evenement, virausgesat Spezifizitéit dat Liewen ass dëst en Aspekt, deen eenzegaarteg ass well et Gabarit ass, wéi en Design Material Liewen.

D'Material Welt, datt de Kado ass an deem mir liewen, ass et net méiglech Wësse vun der "iwwernatierlech" ze hunn, well weider Schrëtt (...) op Echec vun dësem Moment Liewen Material geschéien.

Dat heescht, dass den Echec vun dëser Welt hunn dëst Wëssen ass, datt d'incompatibility tëscht "iwwernatierlech an d'Material."

Wat d ' "Rumeuren" mir hunn dës Erfahrung vun eisen Kierper-egal, perishable, iwwerdeems kierperlech Existenz engem "Liewen saachen" ze liewen, well mer sou biologeschem geformt sinn.

Wéi fir de "iwwernatierlech", well et eppes komesch ass, otherworldly, net fir d'Material Welt agespaart, engem diametrical Oppositioun dass si trennt.

Natierlech, wat se 'Material ass, fir d'Matière bezitt, déi "iwwernatierlech" ass, ass e Staat eraus egal Iwwerleeënheet "sublimity".

Dëst ass d'Fraisen no der Erfahrung vun dëser "Liewen saachen" mir liewen an, wann et hir Ausstierwen Uergel Echec, iwwerdeems kierperlech Existenz vun engem Kierper-Beräich ze liewen.

Wat datt dëst Verschwannen datt am "bestëmmte Persoun" als kierperlech Existenz ze soen ass zu engem Kierper-Fro Sujet zu de Konditioune vun der natierleche Gesetzer datt zwangsleefeg goung ze liewen existeiert.

De Passage vun der Zäit (...), wäert desactualizando "bestëmmte Persoun", iwwerdeems kierperlech Existenz, eng "Liewen saachen" ze liewen, méi entsteet seng earthly bleiwen Ännerung, well méi seng finitude vum Liewen Approche.

Mä, et gëtt mol, laache dank Liewen, et schéngt, dass mer eng "zousätzlech Liewen," si lieweg eppes datt derbäi war, e Gefill, datt do derbäi war, well et nëmmen eng Iwwerzeegung ass, Liewen leeft wonnerschéin, Affär idem, an sou weider, datt d'Liewen ass eng Partei (...).

Mä et sinn aner nostalgesche Momenter wéinst enger Reflexioun, eng Asiicht, dass kommunizéieren Kär scours, do sinn grumblings, ramblings, perplexities, eng donkel Staat seizes.

Well, et der Wäert vum Liewen ass ubelaangt, wéi effektiv ass dat geduecht, dass d'Liewen mir liewen ass net "éiweg", an deem mer heescht och Verantwortung well et souwäit wéi mir Liewen huelen?!

Dëst besuergt eis him, well de Wonsch an de Wëllen ze "liewen" iwwer all Hindernisser a Schwieregkeeten, mä vun de Mënscherechter vun Zäit iwwerwannen, well Konditiounen, op déi een awer soll eis Bau biologeschem debilitated, iwwerdeems kierperlech Existenz.

Desweideren, well e priori datt den kierperlech Existenz wëssen, engem Material Kierper, ass eng Pflicht brauche, well haut d'Verschlechterung vun der Material goung, perishable, deen de Fall vun der ganzer Mënschheet ass.


Also dat Erwaardung loosse mir de Moment Discours op eiser Propositioun "Mënscherechter vun Zäit" mat dësen Iwwerleeungen. Antonio Cardoso

Sem comentários:

Enviar um comentário