sexta-feira, 30 de dezembro de 2016

"In tempore irreversibility" (...) CCLXIX




Tempus etiam «sublimiore modo" quae interpretatur pulcherrimum et magnificentissimum, quia mutatur quid (...) ut non modo ad certum gradum bonitatis promeruit.

Sicut in vita impotens nimiam praesertim "perfectum", non est impossibile tamen est (...).

Si consideremus in «imperfecta» mundi perfectionem consequi possumus?

Quod illi qui in Perfectionism interior mentis et neurotic impeditum trepidantemque exturbant, in quibus semper aliquis sentit displicere praestitum incertus sui, quam facit.

Sic igitur dicendum est quod Chrysostomus ducit perfectionem magis esse "phantasia 'autem quidam qui non vult facere animum detrahunt" melius ".

Laudabile quidem ratio et aetas adhuc valet exemplum Sunt qui dicunt: "perfectionist sum."

Tantum animi uncharacteristic erroneo et veritas "clamium" eaque re.

Nam sunt, ostendit quoddam "vanitas" vis diversa ab aliis, tum praecipue quia requirunt ad "aliud", maiore cura disciplinam discretionis denique adiectivis album quod est necessarium ad rationem .

In hac cogitatione linea "perfectum" est "esse" necessario secum plures, secundum quod non est praetereundum, multo.

Annalibus atque recenti historia parem civilizational "homo" natus "imperfectum (...)", sicut omnia quae in nostris solet hodie est «imperfecta» quidem.

Materia fluxa et perfectio non solum praesentes, sed "aliam dimensionem" quod non habet materiam, est supernaturalis, cuius "Haec omnia contours" e diametro contra scire "sublimitatis huius causa."

nos vero experti vita "effercio" organice formata sunt, quod est corpus.

Atque adcommodat vivere "vita effercio" Haec ne tantum ephemerality finietur scilicet formata quae defectum organi corporalis vivere vita "vasa".

Et rediens thema "perfectum", iustus est "praesumptio", manifestum est quod hoc nomen homo quid sit bonum et extollitur "perfectionem" pronuntiatur.

Ante omnia, quia est nobilis et quia tanti quantum quantum est aestimare.

Per "consummationem" nos enim res est fictio, quod summopere optamus tamen non potest.

Notatu dignum animum deesse homines "most" excellentiam quidem "perfectum» tamen non potest, quam in corporalibus.



Ergo propositum in paucis spes relinquam "irreversibility tempus." Antonio Cardoso

Sem comentários:

Enviar um comentário