domingo, 29 de janeiro de 2017

"De onomkeerbaarheid van de tijd" (...) 288 Het menselijk leven is onder de voorwaarde dat je gezicht "materiële voorwaarde" dat de mensheid is zo organisch gevormd door body-kwestie, bederfelijke, aan de ene kant. Aan de andere kant, is het nog steeds bepaald door een aantal beperkingen in verband met de omgeving waarin het wordt ingebracht, in het bijzonder, plaats, geloof, gewoonte en aangepaste gebruikelijke, afkomst of gekoppeld aan een politiek-culturele ideologische systeem. Een dergelijke afhankelijkheid (...), die onmiskenbaar van invloed zijn voor of tegen een reeks van omstandigheden, volgens welke set absoluut juiste weg (...), een specifieke oriëntatie of richting. Het aftrekken van de eetlust en verlangen naar iets (...) wordt overgewaardeerd door ergernis dat bepaalde persoon dat bepaalde helling, een natuurlijke aanleg, dat ziet veranderd door verergerd vooroordelen neutraliseert en ten koste te gaan rechte pad (...) beïnvloedt. Het is investeren in inhoud die we zelf, is het mogelijk om bepaalde doelen, met name de verandering, die belangrijk verandert, een traject dat betekent een volledige draai driehonderdzestig graden, iets wat radicaal veranderd bereiken. Een kans dat we deze "keuze" moet vastleggen zal zeker leiden tot een bepaald doel, of het gebrek aan praktische toepassing van deze doelstelling, misschien, of andere "vergelijkbaar" die past. Het is geen toeval, is het noodzakelijk om stappen die leiden naar de feitelijke situatie samenvallen, maar ook het doel die zich ontwikkelt op basis van begrip en sterke karakter van de natuur. Tijd als een verhalende geschiedenis van "iemand", daagt ons uit om aan te tonen dat de paradigmaverschuiving, in het bijzonder het ontwerp van een "real time", dat is het leven van "iemand" die bezorgd is en de verhalen die ze hebben betrekking op de politieke matrix van een ideologie. Een obstakel, zelden transponeerbare vooral de uiteenlopende aard kwesties en andere onderliggende conjuncturele ontwikkelingen, en ideeën "fazedoras een tijd", maar met de aanpak die je onderdanig bent die tijd gekenmerkt door overtuigingen en dogma's. Een periode die ingaat tegen een conventionele structuur die wordt gekenmerkt door iets dat bepaalde normen, bepaalde gewoonten en tradities die nog volgt en die zijn geworteld in de tijd. Het is dan ook een concept dat is vereeuwigd in de tijd en maakt zijn volgelingen voor hun strikte gehoorzaamheid aan deze riten en canons, een gewortelde cultuur op het moment en het wordt overgenomen door zijn definitie, als de kennis van de tijd staat vast en respect voor hun voorouders. De interpretatie van deze "moderne tijd", lineair, historisch, fysiek of psychisch, nog aan de eis van dit substraat iets dat zij intrinsiek verbonden hele ervaring te begrijpen, uitgedrukt in de praktijk geworteld deze riten en aanbidding die zijn grondvesten als basis voor deze invloed gemarkeerd . In feite live een "tijd" voeren van deze beperking en vicissisitude, is de aanwezigheid van een aantal problemen en obstakels die zijn geïntegreerd in de "geschiedenis van die tijd," vooral moeilijk periode bestaande temporele ontwerp bespreken. Dat "iemand" internaliseert het een aspiratie, gecombineerd met een innerlijke overtuiging, maar een gijzelaar van een historisch verleden dat wordt geconfronteerd vertegenwoordigt. De wijziging van dit model dat hunkert wordt het noodzakelijk en in toenemende mate ziet mogelijk "break" van deze regels, met name omdat de relatie heeft met deze zijn al meer flexibel. Te beginnen langzamerhand te geloven dat je kunt zien is "gratis" van de last van deze verplichting als een rituele praktijk van hun voorouders. Zo is in de verwachting dat ons spreken een paar gedachten kan achterlaten op het onderwerp de onomkeerbaarheid van de tijd, "We hebben op deze manier. Antonio Cardoso






Het menselijk leven is onder de voorwaarde dat je gezicht "materiële voorwaarde" dat de mensheid is zo organisch gevormd door body-kwestie, bederfelijke, aan de ene kant.

Aan de andere kant, is het nog steeds bepaald door een aantal beperkingen in verband met de omgeving waarin het wordt ingebracht, in het bijzonder, plaats, geloof, gewoonte en aangepaste gebruikelijke, afkomst of gekoppeld aan een politiek-culturele ideologische systeem.

Een dergelijke afhankelijkheid (...), die onmiskenbaar van invloed zijn voor of tegen een reeks van omstandigheden, volgens welke set absoluut juiste weg (...), een specifieke oriëntatie of richting.

Het aftrekken van de eetlust en verlangen naar iets (...) wordt overgewaardeerd door ergernis dat bepaalde persoon dat bepaalde helling, een natuurlijke aanleg, dat ziet veranderd door verergerd vooroordelen neutraliseert en ten koste te gaan rechte pad (...) beïnvloedt.

Het is investeren in inhoud die we zelf, is het mogelijk om bepaalde doelen, met name de verandering, die belangrijk verandert, een traject dat betekent een volledige draai driehonderdzestig graden, iets wat radicaal veranderd bereiken.

Een kans dat we deze "keuze" moet vastleggen zal zeker leiden tot een bepaald doel, of het gebrek aan praktische toepassing van deze doelstelling, misschien, of andere "vergelijkbaar" die past.

Het is geen toeval, is het noodzakelijk om stappen die leiden naar de feitelijke situatie samenvallen, maar ook het doel die zich ontwikkelt op basis van begrip en sterke karakter van de natuur.

Tijd als een verhalende geschiedenis van "iemand", daagt ons uit om aan te tonen dat de paradigmaverschuiving, in het bijzonder het ontwerp van een "real time", dat is het leven van "iemand" die bezorgd is en de verhalen die ze hebben betrekking op de politieke matrix van een ideologie.

Een obstakel, zelden transponeerbare vooral de uiteenlopende aard kwesties en andere onderliggende conjuncturele ontwikkelingen, en ideeën "fazedoras een tijd", maar met de aanpak die je onderdanig bent die tijd gekenmerkt door overtuigingen en dogma's.

Een periode die ingaat tegen een conventionele structuur die wordt gekenmerkt door iets dat bepaalde normen, bepaalde gewoonten en tradities die nog volgt en die zijn geworteld in de tijd.

Het is dan ook een concept dat is vereeuwigd in de tijd en maakt zijn volgelingen voor hun strikte gehoorzaamheid aan deze riten en canons, een gewortelde cultuur op het moment en het wordt overgenomen door zijn definitie, als de kennis van de tijd staat vast en respect voor hun voorouders.

De interpretatie van deze "moderne tijd", lineair, historisch, fysiek of psychisch, nog aan de eis van dit substraat iets dat zij intrinsiek verbonden hele ervaring te begrijpen, uitgedrukt in de praktijk geworteld deze riten en aanbidding die zijn grondvesten als basis voor deze invloed gemarkeerd .

In feite live een "tijd" voeren van deze beperking en vicissisitude, is de aanwezigheid van een aantal problemen en obstakels die zijn geïntegreerd in de "geschiedenis van die tijd," vooral moeilijk periode bestaande temporele ontwerp bespreken.

Dat "iemand" internaliseert het een aspiratie, gecombineerd met een innerlijke overtuiging, maar een gijzelaar van een historisch verleden dat wordt geconfronteerd vertegenwoordigt.

De wijziging van dit model dat hunkert wordt het noodzakelijk en in toenemende mate ziet mogelijk "break" van deze regels, met name omdat de relatie heeft met deze zijn al meer flexibel.

Te beginnen langzamerhand te geloven dat je kunt zien is "gratis" van de last van deze verplichting als een rituele praktijk van hun voorouders.

Zo is in de verwachting dat ons spreken een paar gedachten kan achterlaten op het onderwerp de onomkeerbaarheid van de tijd, "We hebben op deze manier. Antonio Cardoso

Sem comentários:

Enviar um comentário